onsdag 21 juni 2017

Olle Liss: "Jag utgår från att jag spelar i Pantern när säsongen drar igång"

Nyförvärvet Olle Liss är - precis som alla andra spelare - mycket förvånad över nyheten att licensnämnden har beslutat att flytta ner Pantern till Hockeyettan.

Den före detta Västerviksstjärnan, tillika en av de främsta värvningarna inför HockeyAllsvenskan 2017/2018, har dock relativt goda förhoppningar om att det ska lösa sig för IKP.

Liss om vad som gäller framöver.
- Som jag förstår det, så ska väl det här överklagas före den 5 juli. Jag har pratat med min agent och vi kan inte göra så mycket. Jag utgår från att jag spelar i Pantern när säsongen drar igång, säger Olle Liss till Dalarnas Tidningar.

Den 24-årige forwarden var en av många Västerviksspelare som utvecklades rejält i sensationslaget VIK i fjol och det ryktades till och med om SHL-spel innan det stod klart att Pantern vann dragkampen om masen i april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar