måndag 1 maj 2017

Ted Brithén öppnar dörren för spel i Rögle

Ted Brithén har en bra säsong bakom sig - både i grundserie- och SM-slutspelssammanhang.

Det återstår att se om det blir en fortsättning i HV71-tröjan för 26-åringen.

En comeback i moderklubben Rögle är inte uteslutet.
- Alltså, Rögle är alltid hemma, det är inget snack om det. Det är min moderklubb och jag älskar den föreningen. Sen är jag ändå 26 år och jag får se lite vad som finns därute. Jag har haft en revanschlust från förra säsongen och fokuserat på den här. Men jag har hört lite sådant att det snackas mycket i Ängelholm och det är fullt förståeligt, men jag kan inte ge något svar, säger Ted Brithén till Helsingborgs Dagblad.

Tre Kronor-meriterade Brithén svarade för 31 poäng på 49 SHL-matcher och noterades för tio pinnar på 16 slutspelsbataljer den gångna säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar