fredag 21 april 2017

Stefan Gråhns öppnar dörren för spel i Hockeyettan

Stefan Gråhns har gjort tre säsonger i Västerås-tröjan och blivit något av en publikfavorit.

Det kan mycket väl bli en fortsättning i VIK, degraderingen till trots.

Den Södertälje-fostrade allroundforwarden om tankarna inför nästa säsong.
- Jag har sagt vad jag känner till "Äpplet" (Andreas Appelgren) och att jag absolut ser en framtid i Västerås. Jag har två barn och tränar man sent på dagarna träffar man knappt dem på kvällen. Det är fler saker än bara vilja som måste funka om det ska bli spel i Västerås, säger Stefan Gråhns till VLT och fortsätter:
- Får jag allt att funka med det sociala kan jag tänka mig att spela med Västerås. Jag förstår att det inte är samma löner nu när det blir division 1 så allt blir lite mer komplicerat.

Gråhns har mäktat med 215 poäng på 392 allsvenska matcher och kan dessutom ståta med 171 SHL-bataljer - bland annat från tiden i Växjö - på meritlistan.

Har du tråkigt? Casumo vill utrota tristessen! Hämta 200 gratissnurr

Har du tråkigt? Hos Casumo får du 200 gratissnurr och hela €1 200 i bonus.

Klicka här för att hämta dina free spins hos Casumo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar