söndag 30 april 2017

Stefan Gråhns: "Jag tar gärna mycket skit för att andra i laget ska komma fram"

Stefan Gråhns var en mycket uppskattad spelare i Västerås och något av en publikfavorit bland VIK-fansen.

Gråhns trivdes väldigt bra i VIK och ser det som trist att lämna klubben, samtidigt som han glädjs över att vara tillbaka i moderklubben, berättar den rutinerade karaktärsspelaren för LT.

Det var inte SSK:s serietillhörighet som fällde avgörande beträffande klubbvalet, utan framför allt den sociala biten som passar bra för familjen.

Södertälje-produkten blir något av en ledartyp i laget med sin rutin.
- Absolut. Jag tycker det är det som är kul. Jag vill gärna gå längst fram när det blåser som mest. Jag tar gärna mycket skit för att andra i laget ska komma fram, och så känner jag lite grann nu också. Jag vill gärna leda laget framåt liksom, och gå lite i bräschen med hårt arbete, säger Stefan Gråhns till LT.

Spelbolaget dubblar din insättning upp till 2 000 kr

Sätt in 2 000 kronor, få 4 000 kronor att spela för hos spelbolaget 10Bet.

Klicka här för att hämta bonusen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar