torsdag 27 april 2017

Södertäljes före detta lagkapten: "Har tjänat ganska bra pengar i år. Jag har inte förtjänat den lönen"

Johan Skinnars var en relativt viktig spelare för Södertälje den gångna säsongen, men det blir ingen fortsättning i SSK-tröjan.

Mats Waltin gav nyligen beskedet att Södertäljes före detta lagkapten inte får fortsatt förtroende.

Den 28-årige forwarden om beskedet.
- Han tycker inte att jag är tillräckligt bra över hela isen. Att jag har mina brister i mitt defensiva spel och att han kommer att gå en annan väg med laget nästa år. Det är inga konstigheter. Jag vet vad jag är bra på och mindre bra på. Där håller jag med Mats. Däremot känner jag själv att jag bidrar på den här nivån och bidrar till föreningen på ett sätt som jag är stolt över. Sedan tror jag att det är en ekonomisk fråga också. Ingen större del, men jag har tjänat ganska bra pengar i år. Jag har inte förtjänat den lönen som jag har, skulle jag tycka själv. Jag har inte presterat, säger Johan Skinnars till LT.

Masen stod för 20 poäng på 44 grundseriematcher i fjol, vilket endast fyra andra SSK-spelare överträffade, och mäktade med sju pinnar på tio kvalseriebataljer.

Har du tråkigt? Casumo vill utrota tristessen! Hämta 200 gratissnurr

Har du tråkigt? Hos Casumo får du 200 gratissnurr och hela €1 200 i bonus.

Klicka här för att hämta dina free spins hos Casumo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar