fredag 28 april 2017

Kenny Källström: "Ska jag spela i division ett, då ska det vara i en klubb med ambitioner"

Kenny Källström - som är en klassback i Hockeyettan-sammanhang - är för närvarande kontraktslös.

Siktet är inställt på spel i en bättre serie, men det kan även bli en fortsättning i Hockeyettan.
- Jag har försökt få kontrakt i allsvenskan, det är inget jag hymlar om, men jag har inte fått hugg där än så vi får se om det blir något där eller i division ett. Ska jag spela i division ett, då ska det vara i en klubb med ambitioner, säger 27-åringen till Mjörnbergs Trashtalk.

Leksandsbekantingen med 131 allsvenska bataljer på meritlistan svarade för 27 poäng på 39 matcher den gångna säsongen och var Östersunds näst poängbäste back.

Bonus på de två första insättningarna hos spelbolaget

Mobilbet ger inte bara nya kunder bonus på första insättningen utan även på den andra insättningen. Upp till 1 500 kr bonus.

Klicka här för att hämta bonusarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar