onsdag 19 april 2017

Den SHL-meriterade forwarden öppnar dörren för spel i Boden

Boden kan få en en tung förstärkning inför Hockeyettan-comebacken. Det handlar om SHL-meriterade Viktor Lindgren.

Den 31-årige forwarden är tillbaka i Norrbotten efter flera år på annat håll (de sju senaste i Rögle och dessförinnan en säsong i Björklöven).

Viktor Lindgren om det faktum att Boden är ett tänkbart alternativ.
- Jag ska inte utesluta något, det ska jag inte. I och med att vi har varit borta i åtta år och så. Helt uteslutet är det väl inte men samtidigt så vill man alltid spela så högt upp som möjligt. Men division 1 är ingen dålig serie heller, så jag ska varken säga bu eller bä egentligen. Det skulle eventuellt kunna vara ett alternativ men jag vill först se mig om och se vad som finns. Sen får vi sätta oss ner och se vad som passar, säger Viktor Lindgren till NSD/Kuriren.

Lindgren är bokförd för 40 poäng på 246 SHL-matcher (Luleå och Rögle).

Vill du vinna stort? Testa Sir Jackpot!

För dig som jagar jackpots. Just nu får nya kunder 150 free spins och 10 000 kr bonus hos Sir Jackpot.

Klicka här för att hämta dina free spins hos Sir Jackpot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar