tisdag 14 mars 2017

Visby/Roma-backen: "Jag är lättpsykad"

Visby/Roma-backen Adam Rachidi har ett förflutet i Piteå, tillika gotlänningarnas Play Off 3-motståndare.

Den 24-årige backen ser fram emot att möta Sebastian Harila.
- Sebastian Harila är en riktigt bra vän, vi bodde ihop när jag var däruppe. Han gillar att smälla på sina kompisar, så jag får se upp. De kommer att vara på mig, jag vet det och jag är ju lättpsykad, säger Adam Rachidi till Mjörnbergs Trashtalk och skrattar.

PHC har 2-0 i inbördes möten och Adam Rachidi - som tror på en tre bataljer lång matchserie - anser att norrbottningarna är starka i såväl offensiven som defensiven, berättar han för Mjörnbergs Trashtalk.

Rachidi - som är inne på sin andra säsong i Visby-tröjan - har svarat för nio poäng på 35 matcher och kan ståta med +8 på plus/minus-fronten den här säsongen.

Vill du vinna stort? Testa Sir Jackpot!

För dig som jagar jackpots. Just nu får nya kunder 150 free spins och 10 000 kr bonus hos Sir Jackpot.

Klicka här för att hämta dina free spins hos Sir Jackpot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar