tisdag 28 mars 2017

Poängmaskinen blir kvar i Hockeyettan-laget

Borlänge har förlängt kontraktet med en mycket viktig pjäs. Det handlar om Marcus Andersson.

Den 28-årige centern svarade för hela 51 poäng på 41 matcher den gångna säsongen.

Andersson om kontraktet.
- Jag hade en strulig säsong ur ett skadeperspektiv och kände mig hämmad i spelet och det kändes som jag tappade vissa delar i mitt spel på grund av det. Det ska blir skönt att ta itu med det, jag känner mig motiverad som tusan att spela utan besvär. Poängmässigt var det min bästa säsong så det var väl bra. Det känns som vi har en stor revanschlusta i laget efter uttåget i playoff, säger Marcus Andersson till BHF:s hemsida.

Har du tråkigt? Casumo vill utrota tristessen! Hämta 200 gratissnurr

Har du tråkigt? Hos Casumo får du 200 gratissnurr och hela €1 200 i bonus.

Klicka här för att hämta dina free spins hos Casumo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar