onsdag 18 januari 2017

Troja-forwarden inför toppmatchen: "Jag vet vad jag ska göra, vilka jag ska köra på och skrika lite extra på"

I kväll smäller det. Troja/Ljungby och Kristianstad - AllEttan Södras två bästa lag som är obesegrade - drabbar samman i Ljungby Arena.

Troja-forwarden Alexander "Flash" Lindqvist Hansen, som nyligen har förlängt kontraktet med smålänningarna, ser fram emot matchen.
- Jag själv känner att när det blir den här typen av matcher, då höjer jag mig. Det passar bra för min del, jag vet vad jag ska göra, vilka jag ska köra på och skrika lite extra på, säger han till Mjörnbergs Trashtalk.

Den SHL-meriterade pjäsen räknar med en tjurig sammandrabbning.
- Jag hoppas det blir tjurigt, jag ska försöka se till att det blir det, men utan att det går över styr. Det ska vara känslor, det brukar inte vara så svårt att få igång det, säger Alexander Lindqvist Hansen.

Vill du vinna stort? Testa Sir Jackpot!

För dig som jagar jackpots. Just nu får nya kunder 150 free spins och 10 000 kr bonus hos Sir Jackpot.

Klicka här för att hämta dina free spins hos Sir Jackpot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar