söndag 15 januari 2017

Fredrik Söderström rasar: "Märkligt att de inte får några tvåor. Det retar jag upp mig på"

Oskarshamnstränaren Fredrik Söderström är mycket besviken på domarinsatsen i förlustmatchen mot formstarka Pantern.

IKO-tränaren anser att IKP borde ha fått fler utvisningar.
- Jag säger kanske inte så mycket om våra utvisningar, men jag tycker det är märkligt att de inte får några tvåor. Det retar jag upp mig på och tycker det är underkänt. Det blir en ännu tuffare uppgift för oss när vi måste döda en massa utvisningar. Vi måste kunna kräva mer av domarna, man kan liksom inte bara rycka på axlarna, säger Fredrik Söderström till Barometern.

Förlusten innebär att tiondeplacerade Oskarshamn har sex raka nederlag och bara är två poäng från tolfteplatsen i HockeyAllsvenskan.

Bonus på de två första insättningarna hos spelbolaget

Mobilbet ger inte bara nya kunder bonus på första insättningen utan även på den andra insättningen. Upp till 1 500 kr bonus.

Klicka här för att hämta bonusarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Häng med i svängarna istället för att skylla förlusten på domaren Han dömde rättvist åt båda hållen. Ni kved ju hela tredje perioden lägg den energin på att spela så kommer ni längre. Heja Pantern!

Skicka en kommentar