fredag 18 november 2016

Luleås backdoldis om succén: "Jag vill vara lite överallt"

Försvarsspelet grundlade som bekant Luleås andra trepoängare i följd. Många backar klev fram - inte minst doldisen Pontus Själin, som mäktade med en balja och var stabil bakåt.

Den 20-årige Östersundsprodukten om succén och hur han vill spela.
- Jag vill vara lite överallt. Det är så jag vill spela hockey. När jag är så bra på skridskorna vill jag inte bara vara offensiv eller defensiv, säger Pontus Själin till NSD.

Jämtlänningen har bokförts för 15 SHL-matcher och kan ståta med finfina +4 på plus/minus-fronten den här säsongen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur kommer Rögle att agera efter dessa misslyckanden. Är det fel på hockeykulturen eller behövs det nya krafter på tränar och ledarsidan.

Skicka en kommentar