onsdag 26 oktober 2016

Marcus Lissäng: "Kanske skulle jag kunna spela i något lag i en Stockholmsserie, kanske i division 1"

Dragskott.nu avslöjade som bekant - så sent som i måndags - att Marcus Lissäng är högaktuell för Huddinge.

Backen som nyligen har lämnat Södertälje bekräftar att spel i Hockeyettan Östra är intressant, men vill inte bekräfta något om HIK i sig.

Marcus Lissäng - som har planer på att börja studera till byggnadsingenjör - om framtidsplanerna när det gäller hockeykarriären.
- Jag vet inte, det är inget vi har gått in på (i mötet med Pernhem), men just nu är jag inte sugen på att spela. Jag kommer i alla fall inte spela på någon hög nivå. Suget kanske kommer tillbaka, kanske skulle jag kunna spela i något lag i en Stockholmsserie, kanske i division 1. Men just nu ska jag bara ta det lugnt, säger Marcus Lissäng till LT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar