torsdag 4 augusti 2016

Janos Hari räknar med att vara tillgänglig för spel när SHL drar igång

Leksansdkuggen Janos Hari ådrog sig en handskada i april i samband med en landslagsmatch och är fortfarande inte återställd.

Ungraren om det aktuella läget.
- Jag skyndar långsamt. Jag har haft en hel del rehabträning sedan gipset åkte av. Nu känns det ändå ganska bra, men jag vill vara försiktig så att jag inte får någon överansträngning i handleden. Jag vill inte dra på mig något nytt skit, säger Janos Hari till Dalarnas Tidningar.

Den 24-årige liraren räknar inte med att spela de första träningsmatcherna, men är övertygad om att han är redo för spel när SHL drar igång till hösten.

Ex-Modoiten hade en framträdande roll i Leksands succélag i fjol och vann lagets interna poängliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar