söndag 7 augusti 2016

Dragskotts avslöjande bekräftat: Skåne-laget tappar forwarden

I går avslöjade Dragskott.nu att Adam Alvedal väntas lämna Tyringe.

Nu är det officiellt att den 23-årige forwarden lägger av.

Adam Alvedal om det faktum att han slutar.
- Jag känner helt enkelt att jag inte har den orken som det krävs att lägga ner. Det känns inte schysst mot dom andra i laget att inte vilja det lika mycket, sen tror jag att laget kommer att göra det bra ändå. Jag vill hälsa alla supportrar att det har varit underbara år i klubben och att det inte finns bättre supportrar på den här nivån. Jag förstår också att andra tycker det är tråkigt då jag har skrivit på ett nytt kontrakt inför säsongen men motivationen finns inte där och det har inget med laget att göra. Ishockeyn har varit en stor del av mitt liv så det har känts tungt, säger han till klubbens hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar