tisdag 14 juni 2016

Klassforwarden överväger att lägga av som 28-åring

Marcus Waldehagen är bara 28 år, men överväger ändå att lägga av, trots att han alltjämt håller mycket hög Hockeyettan-klass.

Det hänger till stor del på hur det blir på jobbfronten.
- Jag tog examen nu och det krävs ett bra jobb vid sidan av för att jag ska kunna spela. Jag åker inte iväg bara för att spela hockey, säger den offensivt skicklige liraren till Hockeyettan.se och fortsätter:
- Kan jag få ett bra jobb är det mycket möjligt att jag kör en säsong till. Det finns klubbar runt om i Hockeyettan som kan hjälpa till med jobb så vi får se.

Huddinge-fostrade Marcus Waldehagen har representerat flera klubbar (exempelvis Hudiksvall och Björklöven) på Hockeyettan-nivå och svarat för hela 397 poäng på 321 matcher.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar